Falskt Facebook Konto

Väldigt många har skrivit till mig om att det är någon som har skapat ett falskt facebook konto av mig. Det har hänt förut också men det här är nog den värsta eftersom personen verkligen försöker föreställa sig vara mig på riktigt. Det räcker alltså inte med att ta mina bilder utan personen har gillat samma artister och filmer som jag. Helt seriöst, snacka om no life. Ärligt talat hur orkar man ens?

När jag såg profilen för första gången började garva men sen blev jag irriterad för jag kom på att vissa kan tro att jag har skapat ett nytt konto som är mer privat och endast för vänner. Men så är inte fallet, jag har faktiskt funderat på det men jag känner att det kommer bli jobbigt att hålla koll på två konton.

Det ända facebook kontot jag har är facebook.com/BryanMassa, sen har jag ju även min fan-sida facebook.com/BryanMassaFootball. Så nu vet ni! Allt annat ni hittar är skapat av andra.

Kommentarer
» Anonym

hahahahahahahaHAHAHAHAHAHA vilka människor hur de orkar

2011-08-08 // 00:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback