Fotbollsfredag

Ikväll börjar U20-VM och jag tänker se på Englands match mot Nordkorea. Det ska verkligen bli intressant att följa turneringen och se vilka två länder som kan ta sig hela vägen till final. Turneringen spelas i Colombia och jag såg en video på youtube när det Engelska landslaget precis har landat och får ett överraskande varmt välkomnande. Så jävla nice och så jävla klockrent haha.
Alla har fan såna där Beats By Dre hörlurar, jag är faktiskt fett sugen på att köpa ett par! Det kanske jag gör, jag får se. Nu kanske någon läsare kommer kommentera att dom är galet dyra men det vet jag redan om, det är ingen nyhet direkt. Hur som helst, jag laddade precis ner det senaste avsnittet av Basketball Wives så jag ska ta och kolla på det nu före matchen börjar. Ha det bäst, Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Anonym

gaaaaah va heta LOVE DEM UK LADS jävla korta latinas jag vill dansa med grabbarna, så långa <3 FUCK YOU BRIAN YOU MADE ME WET

2011-08-01 // 15:37:32
URL: http://www.nattstad.se/Cbelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback