Fredagsmys

Shoo vad häänder? Själv är jag i mitt rum och softar till max, kom hem för inte så längesen.. Jag har varit och klippt mig, det gäller ju att alltid vara fräsch! Jag bestämde mig för en enkel snagg på båda sidorna och ha kvar min frohawk i mitten.

Förutom klippningen har jag inte gjort så mycket mer, jag har bara softat och tagit det lugnt i stort sett hela dagen. Jag har träning med AIK imorgon bitti så därför tänker jag inte göra något speciellt ikväll fastän det är Fredag. Däremot tror jag nog att jag imorgon ska hitta på något med min broder Guled som är här och hälsar på från London. Vill ni göra något med oss så hojta till på facebook inboxen, okej nu kanske det låter ni fel med "vill ni göra något med oss" haha. Men ni förstår var jag menar, vill ni hänga, softa, ta det lugnt med oss så bangar vi inte hahah.

Nu hade jag tänkt se på film, yessir! Mina föräldrar kom precis hem från WILLYS med goda saker så jag ska lägga mig bekvämt i sängen och kolla på Unstoppable. Tankade hem den tidigare idag och ser fram emot att se den, om inte jag har fel nu så gick den på bio förra året. En av mina favoriter är med, jag syftar på Denzel Washington.. Fan asså, vilken lirare. Han är för tung, konstigt nog har jag typ aldrig skrivit om honom är på bloggen men ni ska veta att jag diggar honom fett. Alla hans filmer eller filmerna han är med i är grymma, så enkelt är det. För några dagar sen såg jag på John Q som jag skrev om, har ni inte sett den än så gör det. Jag rekommenderar den starkt till er alla söta och sköna läsare. Igår såg jag på en annan film med Denzel från 2003, den heter Out of time och även fina Eva Mendez är med i filmen. Hon spelar hans ex fru och båda dom jobbar som poliser. Ikväll är det som sagt Unstoppable jag tänker kolla på...

Mycket film nu för tiden, skit nice är det. Jag hojtar till med ett nytt inlägg lite senare ikävll.
Ta hand om er, herrå!

Kommentarer
» manuela :)

du är så sjukt söt, !



[ tänkte skicka ett hjärta , men man får inte högerklicka på din blogg :p , still cute ;) ]

2011-07-16 // 02:02:17
» valentina

Gillar din musik o film stil! som min typ :)

2011-07-19 // 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback