Godnatt


Jag har inte så jätte mycket att skriva men lite har jag i alla fall. För er som undrar vart jag varit och varför jag inte bloggat under dagen så kan jag säga att jag har tränat, sovit och varit ute.

Dagen började med ett träningspass och när jag sen kom hem var jag så trött att jag somnade. Närmare kvällen åkte jag hem till en tjejkompis med grabbarna. Det var rätt soft...
Vi tog en promenad längst havet tillsammans med tjejerna vid 11 tiden, senare gick vi hem till dom och kollade på film.

Nu är klockan 02:25, jag kom hem för en kvart sen och ska försöka sova efter det här inlägget. Sitter i köket just nu och dricker te, är galet hungrig men orkar inte väcka familjen så jag får nöja mig med lite kex hehe. God natt på er alla söta och sköna läsare, vi höres imorgon.. Sov gott!

Kommentarer
» My

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-10 // 23:56:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback