Godnatt

Det var längesen jag spanade in med ett godnattinlägg så jag kände att det var dags nu.
Jag kommer att bjuda er på en bild och en riktigt skön låt som jag faktiskt har lyssnat på om och om igen hela den här dagen. Det skulle inte direkt chocka mig om jag lyssnar på låten hela veckan ut, utan att överdriva jag har fastnat för den.

Alla mina trogna läsare vet om att jag älskar rnb, låtar som man kan göra grejer till om ni förstår vad jag menar. Låtar som får en att bli på chill eller ska man säga love mode? Låtar som handlar om kärlek och olika kärleks situationer... Det är den sortens av musik jag gillar bäst.

Just nu ligger jag i min säng med laptopen på knäna och skriver det här inlägget samtidigt som jag lyssnar på några sköna rnb låtar. Jag drömmer mig bort lite grann och tänker på allt möjligt, jag tänker för det mesta på kärleken. Ni vet hur det kan vara när man försöker sova, man ligger i mörkret med hörlurarna på, lyssnar på musik och bara tänker...

Jag tänker på en tjej som jag gillade galet mycket i mellanstadiet, hon är lika gammal som mig, alltså 91a. Hon har blivit så mogen och vacker nu, det är synd att vi aldrig kom varandra nära. Stöter vi på varandra ute så hälsar vi så klart, det har hänt ett par gånger. Men vi skulle säkert ha en bättre kontakt om hon hade facebook men det har hon inte, hon är inte den typen som har facebook och grejer. Men jag har hennes nummer som jag fick för något år sen när vi sågs i tunnelbanan. Jag har inte messat henne på flera månader, hoppas hon inte har bytt nummer för jag hade tänkt kolla läget med henne imorgon. Jag vet inte varför jag kom att tänka på henne just nu, bara så där, från ingenstans.. Jag kanske saknar henne?


Kommentarer
» Malin

Jag måste fråga en sak :) vad tycker du om unga mammor?

2011-07-05 // 09:03:20
URL: http://Lifebyme.devote.se
» Anonym

vad heeteer hon :D

2011-07-05 // 21:59:03
» Anonym

gullig blogg!

2011-07-05 // 22:56:22
URL: http://paulajeali.blogg.se/
» Dijana

Heej kan du inte skriva va låtarna heter? :)

2011-07-06 // 13:15:45
URL: http://dijanas.bloggplatsen.se/
» madde

vad heter låten :)?!?!?!

2011-07-18 // 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback