Ikväll blir det film!

Sho på er! Som ni har märkt har jag bytt tillbaka till designen jag hade före och efter nyår.
Jag tycker ärligt talat det här är den bästa designen jag någonsin har haft, den är stilren och väldigt personlig eftersom jag får plats med det mesta på högersida. Jag menar ni ser vad jag har skrivit på twitter och min fan-sida, ni ser till och med mina senaste bilder som jag laddat upp på twitpic.

Den här designen är helt enkelt perfekt för mig, upplever du att bloggen segar mer än vanligt när du ska in så är det inget jag kan göra åt saken, sorry! Sluta använda er av Internet Explorer, jag vet att det typ är ingen som gör det längre men det finns vissa, mitt tips till er är att surfa med Mozilla Firefox eller Google Chrome som jag själv gör. Allt rullar på så mycket snabbare ska ni veta.
Hur som helst, jag kom hem från träning för ett tag sen och är just nu i mitt rum. Igår ville jag ju se på film men det gjorde jag aldrig eftersom jag var för trött, jag visste att jag skulle somna mitt i filmen om jag skulle kolla så jag struntade i det. Men jag laddade i alla fall ner en film igår som jag tänker se på ikväll och det är faktiskt filmen Jumping The Broom. Jag har skrivit om den vid andra tillfällen här på bloggen men faktiskt aldrig kollat på den eftersom den inte har funnits med bra kvalité, men nu gör den det. En läsare tipsade mig om det på facebook i förrgår och skrev att den finns att tanka hem i dvd kvalité, jag väntade inte en sekund utan ladda ner den direkt haha.

Ska jag vara helt ärlig vill jag se den med en tjejkompis eftersom det kommer bli min första gång. Jag typ hatar att se på filmer för första gången helt ensam, men äh kör bara. Jumping The Broom orkar jag inte vänta på att se bara för att se den tillsammans med någon annan. Jag har väntat tillräckligt länge för att se den här filmen så det får bli av ikväll!! Men det klart, jag hade inte bangat på att se den med dig. Du har mitt nummer va? Smsa mig så kanske du kan komma över och se filmen med mig.

Haha jag lallish bara med er lite grann, här nedanför har ni i alla fall trailern. Och som ni alla redan vet om är min broder Romeo med, jag ska faktiskt skicka iväg ett DM till honom på twitter senare ikväll och låta honom få veta att jag kollar på filmen ha! Fett dåligt att den aldrig visades på bio här i Sverige...

Kommentarer
» sanna

vad heter sidan där man laddar ner filmen? :)

2011-07-28 // 22:44:02
» sally

vart laddade du ner den ifrån? =)

2011-07-29 // 01:10:07
» Anonym

tuungaste filmen

2011-07-31 // 17:29:36
URL: http://blackstripe.blogg.se/
» Anonym

Man kan ladda ner filmen på http://thepiratebay.org/

2011-08-02 // 15:02:33
» Anonym

grymt filmtips! älskar din film smak, så som din musik smak, grymt vore de om du tipsa om fetta filmer lite oftare!! :D

2011-08-08 // 01:10:41
» Anonym

Sverige visar aldrig black movies.

2011-09-24 // 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback