KLOCKREN SNUBBE

Kan du få rabatt på en Louis Vuitton väska? NEJ! Varför tror du då att du kan få rabatt på Beats By Dre. Att få rea pris med rabattkuponger funkar inte heller. Dom är dyra och kostar vad dom kostar, antingen så har du råd eller inte. That's it.

Dom riktiga Beats By Dre går inte sönder. Dom finns inte heller i olika fäger utan det är svart, vitt och rött som gäller om inte typ en kändis fått ett par specialtillverkade.

Och neeej, äkta Beats hittar du inte på någon marknad hahahah.
Otroligt många tror dom har gjort ett fynd när dom köpt ett billigt par.
C'MON SON ge bara upp, sluta kriga för att hitta billigare pris på okända sajter.
Hur vill, kan, orkar man gå runt i fake beats? Ferrari beats hahah, herregud.
Utan att överdriva om du gör det akta så att dina öron inte skadas lol.

Nu har jag suttit i fyra timmar och bara njutit av musik i bästa kvalité.
Jag kommer aldrig ta av mig hörlurarna hehe, älskar dom!

Kommentarer
» Anonym

HAHHAHAHAHA SÅ SJUK HAN ÄR JAG SVÄÄÄRRRRR

2011-08-05 // 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback