Lördag

Shoo bloggen! Vad ska man göra, jag vet att första inlägget för idag kommer sent men det är som det är. Här har ni en bild från ikväll då jag var ute och flippade med min broder. Det hände så sjuka grejer ikväll att jag inte ens vill ta upp det här på bloggen, det får stanna mellan mig och honom.. Sorry, jag vet att ni är nyfikna men det går bara inte ta upp hehe.

Hur som helst, vi hade tänkt softa imorgon också så om du känner att du vill softa med oss hojta till. Facebook inboxen ni vet redan hur allting funkar och ligger till, ingen stress. Om inte det blir något imorgon så blir det spik flipp chill på Måndagkväll. Jag ska spela en träningsmatch med AIK på Måndag men efter den finns det ingenting att hålla igen, jag menar efter matchen är jag ledig hela veckan och det är allt jag får den här sommaren. En veckas uppehåll, så räkna med att jag ska fucka ur. Ska passa på göra grejer jag inte kan eller har tid för att göra lika ofta när jag tränar.

På tal om matchen hade jag faktiskt träning imorse, tro mig det var den jobbigaste på ett bra tag. Vi värmde upp som vanligt med lite teknikövningar och sen en passningsdel, men efter det var det dags för det seriösa om man kan säga så. 1 mot 1 körde vi till en början vilket var skitjobbigt, man blir så trött eftersom det är så intensivt. Jag menar efter att man gjort lite grejer offensivt, orkar man knappt jobba defensivt när man tappat bollen. Efter ett tag känns det som att överstegsfinten man gör är i slowmotion för att låren är helt körda. Efter 1 mot 1 gick vi in på 2 mot 2 och efter det avslutade vi med 3 mot 3. Som sagt, jobbigaste träningen på ett bra tag!! Ibland kände jag att jag bara ville kliva av planen och ge upp för att jag var så överdrivet trött. Men ska man och vill man bli bättre gäller det att fortsätta, ge aldrig upp!

Ni vet känslan när man tränat klart? Det känns så bra. Man känner att man har gjort något vettigt om ni förstår vad jag menar. Jag gymmade t.ex. efter träningen, sen tog jag ett isbad och en lång och skön dusch. Efter det avslutade jag med käk för att sedan röra mig hemmåt.

Kvällen vill jag som sagt inte gå inte på hehe, det får stanna mellan mig och Danne. Det är bara så, vad ska man göra.. Så mycket som jag har delat med mig av här på bloggen, ibland kan jag väl få hålla vissa saker lite hemligt. Som sagt, imorgon är det tveksamt ifall vi hittar på något men på Måndagkväll då börjar Sommaren på riktigt för mig!!! Jag har inte ens badat, kan ni fatta det? Det är mitten av Juli och jag har inte hunnit bada något, sjukt I know.. Får hoppas på att solen stiger fram snart vad fan, kom igen lite bättre väder kan det ju vara.

Kommentarer
» D

även offentliga personer har rätt till ett privatliv.

så klart du kan utelämna saker från bloggen!



lycka till på träningsmatchen! :)

2011-07-17 // 02:48:31
» Anonym

kan du lägga in en bild på din drömtjej? :D

2011-07-17 // 15:54:03
» Anonym

haha vad har du för tjejig väska runt halsen bryan?

2011-07-18 // 14:45:47
» R.....

De fett stiligt me killar me en sån väska, dessutom Louis Vitton NICE ! FRESH

2011-07-18 // 15:50:15
» David

Vad är det för jacka kan du länka?

2011-07-19 // 21:44:49
» Jakob

Vad har du för jacka?

2011-07-20 // 21:38:08
» Jakob

Frågar detsamma som David!

2011-07-20 // 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback