Måndag!

Det är Måndag och vad innebär det? Jo att man börjar om på nytt, sätt upp ett mål för veckan och försök nå det. Det är en helt ny vecka med nya hopp om att göra drömmen verklig, inte sant? Sluta lata dig, upp och hoppa! Bestäm dig att från och med idag ska du göra ditt bästa, tänk positivt och glöm bort allt det andra. Jag vet att man ibland kan tappa motivationen men du måste vara stark, ge inte upp. Som sagt, en helt ny vecka... Make the most of it!

Jag softar i köket och ska snart äta makaroner med kyckling, perfekt före träning. Det här är sista veckan vi tränar för sen är det uppehåll i två veckor och då tänker jag njuta av sommaren till max! Kan ni fatta att jag fortfarande inte har hunnit ta ett dopp, det känns verkligen som att jag är den ända som inte har badat haha.

Kommentarer
» B

jag har tre frågor, snällt av dig om du svarar!

ålder?

var bor du?

vart kommer du ifrån?

2011-11-10 // 04:51:16
URL: http://deeevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback