Motivation & Inspiration

Det var på tiden att jag gjorde en till motivation och inspirations video för mina fans.
Ni som har koll vet om att del 1 från första början hade över 80.000 visningar på youtube, men eftersom mitt konto blev spärrat var jag tvungen att ladda upp den på nytt. Nu har del 1 runt 15.000 visningar och jag hoppas verkligen del 2 kan slå igenom lika bra. Det är verkligen en skön känsla att kunna motivera och inspirera folk som har en dröm, folm som vill någonstans här i livet. Det spelar ingen roll hur gammal du är, videon är gjord för alla som har en dröm. Ge aldrig upp, kämpa och fortsätt tro på den så kommer du en vacker dag vara där du vill vara.

Glöm nu inte skicka runt videon till era vänner, du kanske känner någon som behöver lite självförtroende? Eller kanske du har en kusin som känner sig nere? Inte vet jag men sprid motivationen och dela med er videon, ibland måste man verkligen se eller höra saker för att suget ska komma tillbaka till 100%. Nu syftar jag inte heller bara på fotboll utan allt möjligt, du kanske vill bli lärare men känner att du inte orkar med läxorna. Du kanske vill bli artist men har tröttnat på studion. Du kanske är dansare och är trött på din dansgrupp? Trött på att vara i Sverige, du har en stor dröm om att en dag flytta till USA för att ta karriären till nästa steg. Jag vet hur det kan kännas ibland, jag vet exakt... Det är därför jag gjorde part 2. Kom ihåg att det inte är easy, om det vore så lätt hade alla lyckats. Jag tänker inte skriva så mycket mer utan klicka på play...

Kommentarer
» Anonym

Bryan ville bara tacka dig! Du är en underbar person med vacker insida/utsida.. Jag kan tänka mig att dina föräldrar är lukliga att dom fått en son som kämpar för att nå sina drömmar!! JAG TROR PÅ DIG och hoppas att du lykas i framtiden.. Massa kärlel till dig! <3 puss kram // S- - - A

2011-07-13 // 11:05:05
» P

riktigt tung video B, den får mig på beast mode!

2011-07-13 // 13:39:43
» Anonym

Tack Bryan du fick mig att tänka efter.Jag ska inte ge upp min dröm.Du är BÄST!

2011-07-13 // 21:30:15
» Anonym

vem är det som pratar i bakgrunden ?

2011-07-15 // 20:38:03
» A

u need to add determination cuz that´s what u stand the most for !

2011-07-16 // 19:53:14
» Denise

Bryan galen video. Keep it up. Kan du skicka en länk på klippet på killen som pratar i bakrunden. Bless

2011-07-17 // 00:43:47
» ---

assa bryan det ar det har jag snackar om! det ar den haar sidan av dig som folket gillar! galet bra inlagg, fortsatt saaaaa !!

2011-07-18 // 17:31:34
» erra

tjena bryan! jag ser att använder superfly, jag själv har såna och jar har tränat och spelat med dom i flera månader menkänner forfarande att dom är väldigt hårda. Känner du också så? vore väldigt tacksam för ett svar / E

2011-07-26 // 03:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback