Säg inte att det är över

I mitt videoinlägg som jag spelade inte tidigare idag lovade jag ju er att jag skulle börja bjuda er på sköna rnb låtar lite oftare än vanligt. Jag håller alltid det jag lovat och tänker bjuda er på en najs låt redan ikväll faktiskt. Under bilden har ni en lugn rnb låt som passar bra att lyssna på när man har lite kärleksproblem eller helt enkelt bara vill ha något lugnt att lyssna på. Såhär sent på kvällen är det ju den här typen av musik jag sitter uppe och lyssnar på för det mesta, det är mysigt och chill. Ni vet vad jag menar hehe, man sätter på sig hörlurarna, går in på facebook och bara låter tankarna cirkulera.

Kommentarer
» Anonym

Du är så jävla vacker B. U are a dream

2011-07-27 // 01:15:28
» ...

Du ser galet fin ut i snaggat:)

2011-07-27 // 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback