Sunday


Nu börjar veckan närma sig sitt slut!
Jag har skit ont i min vänstra hand så vi får se hur mycket jag orkar skriva, jag blev tacklad i matchen idag och landade hårt på handen. Nu är den lite svullen och det typ dunkar som fan. Hur som helst, jag var och kollade på toppmötet mellan AIK - Elfsborg. Det blev en bortavinst efter ett tidigt mål av gästerna, synd för AIK som hade 6 raka vinster inför matchen men som nu halkar efter i guldstriden.

En kul grej som hände var att min kompis satt hemma och såg matchen på tv.
Han ringde upp mig och sa att han såg mig sitta bland publiken. Han ba du satt enkelt med dina hörlurar, och det stämmer för jag satt med mina beats by dre runt halsen. En följare på twitter skrev också att man såg mig i publiken, jag svarade med att säga snart ser du mig på plan också! Haha, man måste kunna bjuda på sig själv ibland är det inte så?

Fan, det är alldeles för många folk som går runt och ser sura ut nu för tiden. Kom igen, bjud på ett smile :) Har du haft en tung vecka glöm den och satsa på nästa ;)
Jag spanar in snart igen, bless!

Kommentarer
» Anonym

jag som skrev på twitter mina damer på mina herrar!!

2011-07-31 // 23:09:44
» Veronica

Grym blogg :)

2011-08-01 // 14:13:19
URL: http://veronicadarlingredberg.blogg.se/
» Tintin

Grym blogg du har broshan, du är en av dem få som jag jag ser upp till. Ville bara tipsa dig om en sak, du borde ändra lite på dina stay fresh videos. Du har ju ändå tagit upp allt du velat ta upp. Men det dåliga är att du kollar på alla fel som en tjej kan ha, du kanske borde ta upp alla fina saker du gillar med en tjej :D vore ganska roligt! Och bry dig inte om det som kritiserar dina 'fresh videos' dem känner sig nog träffade haha, men du är ärlig hela vägen, och det gillar man fett! Fortsätt uppdatera som du gör, du gör det bra. All kärlek och Respekt till dig, från en ung fotbolls intresserad läsare som en dag vill bli som dig :) Peace out broder, god bless you :)

2011-08-04 // 02:44:46
» Anonym

Grym blogg du har broshan, du är en av dem få som jag jag ser upp till. Ville bara tipsa dig om en sak, du borde ändra lite på dina stay fresh videos. Du har ju ändå tagit upp allt du velat ta upp. Men det dåliga är att du kollar på alla fel som en tjej kan ha, du kanske borde ta upp alla fina saker du gillar med en tjej :D vore ganska roligt! Och bry dig inte om det som kritiserar dina 'fresh videos' dem känner sig nog träffade haha, men du är ärlig hela vägen, och det gillar man fett! Fortsätt uppdatera som du gör, du gör det bra. All kärlek och Respekt till dig, från en ung fotbolls intresserad läsare som en dag vill bli som dig :) Peace out broder, god bless you :)

2011-08-04 // 02:45:48
» Anonym

Grym blogg du har broshan, du är en av dem få som jag jag ser upp till. Ville bara tipsa dig om en sak, du borde ändra lite på dina stay fresh videos. Du har ju ändå tagit upp allt du velat ta upp. Men det dåliga är att du kollar på alla fel som en tjej kan ha, du kanske borde ta upp alla fina saker du gillar med en tjej :D vore ganska roligt! Och bry dig inte om det som kritiserar dina 'fresh videos' dem känner sig nog träffade haha, men du är ärlig hela vägen, och det gillar man fett! Fortsätt uppdatera som du gör, du gör det bra. All kärlek och Respekt till dig, från en ung fotbolls intresserad läsare som en dag vill bli som dig :) Peace out broder, god bless you :)

2011-08-04 // 02:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback