Hellu

På twitter skrev jag faktiskt att jag skulle lägga i sängen så fort jag kom hem men vad gör jag inte för er, mina läsare? Jag ska ta och lägga mig efter det här inlägget istället.

Jag kom hem för inte så längesen och ni kanske undrar vart jag har varit eftersom det är sent, klockan är ju över två. Jag har varit ute och promenerat med en kompis och som vanligt tog vi det bara lugnt och snackade om allt möjligt. Tjejer, fotbollen, livet.. Ah ni förstår vad jag menar.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva, det kanske är ett tecken på att jag är trött..?
Ska nog försöka sova nu, imorgon ska jag åka in till stan före min träning om vädret är bra. Enligt väderprognosen ska det regna imorgon men man vet ju aldrig. Orka att det är soligt i två dagar sen regnigt resten av veckan haha.

Nä nu ropar sängen på mig.. Bryaaaan, kom!!! Hahah såhär trött, behöver nog decka nu före jag skriver ännu dummare saker... Godnatt på er alla söta och skönare läsare, tunga är ni som läser min blogg varje dag. Sov gott och dröm sött så höres vi imorgon!!

Kommentarer
» Anonym

Du som är så kändis kåt och tror dig veta allt om alla kändisar visste du att Bow wow blivit pappa??

2011-07-01 // 19:22:02
» Daniella

SNYGG!!

2011-07-06 // 03:11:54
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback