BABY COME WITH ME

Frågar ni mig om jag saknar Grekland svarar jag självklart JA! Jag saknar allt, ärligt talat allting...
Inte minst vädret, jag menar kolla hur vi har det här. Redan idag har det regnat 3 gånger om inte mer haha. Det är helt sjukt, vart fan är sommaren någonstans? Jag minns när folk tog studenten och några dagar innan, då var det skit varmt och solen sken hela dan varje dag.

Men nu haha, nu är det verkligen knaz. Regn 24/7, åska här och där, sol i en halv timma sen moln.. WTF, är det här vad man kallar sommar..? Pfft knappast, blir ju dum på riktigt snart.

Och bli inte förvånade om jag tar mitt pick och pack och drar! Jag tänker inte skriva så mycket mer, det var allt jag ville få sagt så fortsätt lyssna på låten och ladies... Ni kan väl njuta av bilden!

Kommentarer
» Will

typ som i lost

2011-06-27 // 11:07:37
» Will

typ som i lost

2011-06-27 // 11:08:02
» Amila

Älskar din blogg och alla videoinlägg om freschness, men tyvärr misslyckades du med frillan på bilden. INTE fresch, jovisst, nyklippt, men seriöst, vad hände mitt uppe på skallen? Stay snaggad vännen, det passar dig tusen gånger bättre!

2011-07-01 // 00:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback