Chill Söndag

Jag kom hem för ett bra tag sen, hade tidig träning imorse och det är kan ju vara skönt ibland för sen har man ju hela dagen framför sig. Men just idag orkar jag inte göra något eftersom vi har match borta i Dalarna imorgon. Jag har aldrig varit där förut, har jag några läsare därifrån?

Hur som helst, det blir en rätt lång bussresa så jag tänker uppdatera min iPhone med låtar så jag har bra musik att lyssna på! En sista grej om imorgon, eftersom jag kommer vara borta i stort sett hela dagen så kan ni följa mig på twitter. Det är inga konstigheter utan ni som följer mig vet redan om hur allting ligger till... Följ mig nu, missa inte mina sköna tweets!!

Ikväll vill jag se på en riktigt bra film, frågan är bara vilken man ska se på? Lottery Ticket är ju skitbra och rolig men det har jag sett några gånger nu. Har ni några tips? Kom gärna med förslag annars är det lugnt, jag hittar säkert en grym film jag kan se på. Juste, jag måste fan se på Juming the broom som Romeo är med i. Ska leta upp den nu så jag kan tanka hem den, yes haha. Fan vad nice, då har jag en film spikad för ikväll efter jag kollat på Jersey Shore.

Kommentarer
» Anonym

Vart i dalarna skaru? falun är så däär , ludvika och dom andra oxå sådär men borlänge is the real shitt! du borde tagga på peace & love också nån gång

2011-06-26 // 15:41:25
» your cinderella

Four colored girls & daddys little girls toppar min lista kolla ;)

2011-06-26 // 15:53:34
» Jean-Claude Rahsdouni

Kolla på ATL bror, du kommer digga den gaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet!

2011-06-26 // 17:35:19
URL: http://jeanclauder.tumblr.com
» Anonym

ja är därifrån, vilken stad ska du till då?=)

2011-06-26 // 18:17:47
» Vinny

Ett bra filmtips är Soul Plane, om du inte redan har sett den.. Asrolig iaf.. :D

2011-06-26 // 20:49:03
» d.d # 8

Tjaa duu var köper du dina airmax? speciellt dom vita du har på bilden?

2011-06-28 // 03:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback