Grekland Here I Come!

Okej vissa har säkert redan lagt märke till det eftersom jag har twittrat och skrivit om det på facebook.
Jag åker till Grekland inatt tillsammans med Nike, många har frågat mig vad jag ska göra där så jag tänkte förklara.
Som ni redan vet är jag sen några månader tillbaka ambassadör för Nike, jag har inte tid för att gå in på detaljer och skriva exakt hur min roll ser ut men jag representerar fotbollsskon Nike Mercurial Vapor Superfly här i Sverige.

Nike har ett stort möte/event där managers och andra som sitter högt inom Nike runt om i världen kommer att vara på plats.
Eventet kommer alltså ta plats i Greklands huvudstad Aten och kommer för det mesta handla om Nike's framtidsplaner.
Igår fick jag höra av en från Holland som redan nu är i Grekland att jag tillhör Nike familjen och är med bland framtidsplanerna. Självklart blev jag smickrad, det är ju en dröm som har kommit i uppfyllelse för mig! Som liten spelade jag alltid i Nike. Mina idoler när jag växte upp var ju Brassen Ronaldo, Roberto Carlos, Luis Figo, Patrick Kluivert bara för att nämna få, och alla dom lirade i Nike. Det är verkligen en ära att få följa med till Grekland, jag tror ärligt ni inte förstår mig.

Hur som helst, tillbaka till själva resan.. Ni minns väl förra veckan då jag skrev att jag spelade in en film med Nike?
A day in life with Bryan Massa, den kommer att visas upp där i Grekland och det är ju coolt! Ser fram emot det.
Jag har inte sett den än så det kommer alltså bli min första gång, fan vad kul det ska bli haha. Spännande!!
Något jag kommer göra är att gå upp på scen för att bli lite intervjuad, snacka om att jag är nervös haha..
I skolan var jag alltid den som hatade att redovisa inför klassen ska ni veta. Jag hittade alltid på ursäkter bara för att slippa undan, men äh.. Ingen stress, jag kommer klara mig fint. Det är jag säker på, det är bara att tuta och köra!!

Juste, ni vet Alan som jag åkte med till London i Januari? Han ska också med så det kommer bli super chill!
Det kommer bli en riktigt nice resa, vi kommer inte vara där länge dock.. Vi kommer tillbaka på Tisdagkväll.
Enkelt fram och tillbaka, en business/affärsresa ni vet haha. Det är grejer asså, vi ska flippa så mycket vi kan.
Snacka med fina grekiska tjejer, höja volymen till max i hotellrummet (jag tar med min iPod docka).
Vi ska helt enkelt njuta så mycket vi bara kan av den här resan, när vi var i London var det bara fotboll som gällde så vi hade inte så mycket fritid. Nu är det stranden och shit som gäller haha. Ta hand om er, vi höres när jag är tillbaka!

Vill ni veta vad som händer i Grekland se då till att följa mig på twitter eller min fan page, det är upp till er..
twitter.com/BryanMassa - facebook.com/BryanMassaFootball, Im out!

Kommentarer
» Anonym

HA DET BÄÄST I GREKLAND BRYAAN!! :D

2011-06-06 // 18:30:52
» Anonym

tuuuuuuuuuungt

2011-06-06 // 21:04:39
» LYfootball

Kolla upp mig på twitter!!!! Sök LYfootball och följ mig mot mina drömmar att bli fotbollsproffs....

2011-06-08 // 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback