Halåå!!

Shoo på er alla söta och sköna läsare! Första inlägget sen i Lördags faktiskt.
Jag kan säga direkt att jag varken har haft tid eller ork över för att blogga under helgen.

Igår hade jag match på Söderstadion och det gick skit bra!
Vi lyckades vinna och ta hem 3 poäng vilket är viktigt om vi vill vara med och kriga på toppen.
Äntligen fick jag chansen från start och jag svarade med att göra ett mål.
Som jag skrev på facebook kändes det otroligt skönt att få näta igen.
Men matchen var svängig, vi låg under med 1-0 men kvitterade till 1-1.
Sen låg vi under med 2-1 direkt i den andra halvleken tills jag kvitterade till 2-2.
Tillslut lyckades vi vända på matchen och ta ledningen med 2-3 som matchen också slutade.
Jag vill passa på tacka alla mina fans som önskade mig lycka till på fan-sidan, ni är bäst!
Mina highlights och mitt mål kommer upp på fan-sidan ikväll för er som är intresserade.

Hur som helst, nu tänker jag byta samtalsämne helt och hållet.
Jag har fått överdrivet många vänförfrågningar på sistone ska ni veta haha.
Nu har jag över 800 personer som väntar på att bli min vän på facebook, det är sjukt!
Just nu har jag inte exakt 5.000 vänner utan 4.975 och därför tror jag folk passar på adda mig.
Alltså för att det går, när jag har 5.000 så går det inte ens att adda mig, tror jag?
Det kommer nog upp ett fönster där det står att jag har alldeles för många vänner.
Så mitt tips till dig är att om du skulle vilja bli min vän passa på nu när jag inte har 5.000.
Senare ikväll tänker jag ta min tid och gå igenom vilka jag ska acceptera.
Jag gick igenom vänförfrågningarna precis och såg att det var fin fina tjejer som addat mig ha!

Men anyways så ska jag iväg på träning nu, jag har käkat och är proppmätt.
Ska bli skönt med dagens träning eftersom det är dagen efter match vilket innebär rehabilitering.
Vad jag hittar på efter träningen vet jag inte, det återstår att se haha.
Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare.

Kommentarer
» A

Såg dig på busshållsplatsen idag och måste bara säga att du har ALL RÄTT till att snacka om freshness ! Du är heeeeeeeeeeeelt fresh från top till tå.

2011-06-20 // 15:42:03
» GT

Bryan du är bäst!!! Fortsätt så ;)

2011-06-20 // 15:45:10
» Anonym

ää du är för för för nice bryan .. BIG LOVE

2011-06-20 // 15:46:03
» Anonym

en alla läsare glöm inte och RÖSTA PÅ BRYAN IN PÅ HANS FANPAGE FÖR MER INFO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-21 // 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback