I know you still think about the times we had

Ska jag vara helt ärlig tyckte jag inte om låten första gången jag hörde den.
Det var en sån låt jag var tvungen att lyssna på några gånger för att tycka om.
Nu diggar jag låten fett mycket och har satt den på repeat hela dagen faktiskt.

Drake har gjort två versioner och den jag har lagt upp sägs vara originalet.
Andra versionen är precis likadan, det är samma låt bara att han låter annorlunda.
Massor av remixer finns det också, Romeo har t.ex. gjort en remix på den här låten.
Jag diggar originalet men är det någon jag vill ska göra en remix på denna är det CB.

Här har ni,  Drake - Marvins Room
“F-ck that nigga that you love so bad. I know you still think about the times we had”

Kommentarer
» diana

hej bryan! jag undrar när du tycker att gränsen går till att man är otrogen? Vissa tycker bara att der räknas när man t.ex har legat med ngn annan, håller du med om det?

2011-06-24 // 02:10:07
» Tina

Lyssna på JoJo's version. Ganska länge sedan man hörde ngt från henne. Älskar denna version!



http://www.youtube.com/watch?v=JUDbSL-5GHQ

2011-06-24 // 12:40:08
» Safiya

Jojos var fet!!

2011-06-24 // 17:00:15
» Anonym

AINT NO VERSION FUCKING WITH JOJOS!

2011-06-24 // 19:26:57
» kriz

chris hade verkligen gjort låten bättre. men min babe e för bra för att göra om andras låtar. han gör sina egna som e klockrena! ;)

2011-06-24 // 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback