JAG ÄR TILLBAKA!

Heey jag är tillbaka! Kom hem igår natt om jag nu minns rätt.
Jag hade det skit roligt borta i Grekland men jag hinner inte skriva så mycket mera nu eftersom jag har bråttom.
Det är tidigt på morgonen och jag ska iväg på Nike Superfly Eventet, vi ska få träffa John Guidetti.
Spendera halva dagen med honom och spela in en video precis som vi gjorde med Sebastian Larsson.
Det ska bli fett nice och jag ser fram emot det. Följ mig på twitter idag är allt jag kan säga haha.

Tillbaka till Grekland så kan jag säga att jag kommer ladda upp en video idag som visar hur jag hade det.
Tro mig videon är fett med chill haha, jag kommer att lägga upp den här på bloggen senare.
Dn finns redan uppe på youtube och jag har länkat den på min facebook, fan-page och twitter.
Spanar in sen, hoppas ni alla har en bra dag.. Många tar studenten idag så ett stort Grattis till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback