Måndag

Softar i rummet och lyssnar på Coconut Tree, fan vad jag har fastnat för den låten asså..
Tänker faktiskt på tjejen jag träffade i Grekland när jag lyssnar på låten.
Jag antar att ni vet vilken tjej jag menar, jag har lagt upp två bilder på facebook och twitter.
Har du inte sett bilderna ännu så klicka här och här.
Hur som helst, min syrra Diana är här och jag visade precis henne bilder och videos från Grekland.
Nu ska jag käka pizza, inte det nyttigaste direkt men det var ett tag sen jag gjorde det senast haha.
Ska bli gott, sen ska jag åka och bada med min kompis. Nu syftar jag inte på någon strand om ni tror det.
Vi ska motionssimma på ett inomhus bad men före det tänker vi gymma. Inga lallar fasoner här inte haha.
Nä men under veckan ska jag nog bada utomhus, jag har fortfarande inte hunnit doppa den här sommaren.
Eller jo faktiskt, i Grekland ju! Men det räknas inte, mitt första dopp i Sverige blir nog av den här veckan.
Har ni hunnit bada något? I så fall var det varmt? Vilka utomhusbad rekommenderar ni till mig?
Pizzan väntar, heråååååå. Btw, jag kommer lägga upp bilder + videos från Grekland i mina kommande inlägg.

Kommentarer
» Anonym

i GBG är det ungefär 17 grader, och vattnet är gryyyymt fräscht!

2011-06-13 // 15:59:52
» Amanda Looma

taack, haha ja storpojken! :) hoppas allt är bra med dig, sjukt länge sen faktiskt...

2011-06-13 // 22:14:25
URL: http://amandalooma.blogg.se/
» Jennifer

haha tyvärr "sötis", men har du hört talas om prtscrn ? ;)

2011-06-14 // 20:54:52
URL: http://jenniferdrottning.blogg.se/
» Anonym

snälla bryan kan du bara svaara om hon var grek?

häfitgt att veta har du avgudat dig hur länge som helst och är själv grek skulle vara coolt om du blev tsm med en :)

2011-07-07 // 04:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback