Shoo bloggen!

Som jag har skrivit förut är det alltid kul när läsare kommer fram och vill ta kort.
Den här läsarbilden är lite rolig eftersom alla tre av oss har på sig converse.

Hur som helst, jag sitter hemma och softar just nu. Har inte så mycket för mig faktiskt.
Jag har lyssnat på musik i ett tag nu, varit inne på twitter och min fan-page på facebook.
Alla som följer mig visar kärlek och det uppskattas, det uppskattas till 100% ska ni veta.
Jag har snart 8.000 pers som följer mig på fan sidan, tack så mycket! Grymma är ni.

Jag kollade på bilderna från Grekland precis och tänker tillbaka, fan vad jag saknar det.
Jag önskar att jag kunde stanna där ett litet tag till eftersom det var så fuckin chill.
Vi levde och vi njöt till max och fastän vi inte var där så länge hann vi göra mycket.
Se och även lära oss mycket om hur företag som Nike har sina möten.
Jag blev imponerad, riktigt imponerad. Allting var så organiserat, helt enkelt toppklass!!

Jag ska ta och kolla på tv nu men jag spanar in senare, herrå.

Kommentarer
» Helocaa

Om det fortsätter gå framåt för dig, tror du att du kommer sluta blogga då?

2011-06-12 // 19:34:20
URL: http://helenmirza.blogg.se/
» Anonym

ska du inte hitta fel på dom också?

2011-06-12 // 20:29:17
» G

bryan kan du inte lägga upp dina låtar på youtube igen ? efter att ditt youtube konto blivit spärrad så försvann alla o jag ville jätte gärna lyssna på de igen. är jätte tacksam om du lägger upp låtarna igen :)

2011-06-13 // 11:13:59
» Anonym

Bryan och hon tjejen till höger har NÄSTAN likadan tröja, Bryan Iz u Gay? Hatar folk som BARA har converse hela tiden, det liksom RÄCKER INTE, fan fuck sverige alla har likadan stil, till o med bög killar ska härma en (bryan). ey fan fuck din bögblogg.

2011-06-13 // 15:08:24
» Frida

Vad söta ni är.

2011-06-17 // 03:48:21
» cornelia

du är fett skön kille :)

2011-07-01 // 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback