Skön dag på stan

Idag har jag varit ute i stan och shoppat, med mig hade jag morsan!
Ni som följer mig på twitter vet redan om hur min dag har sett ut men jag tänkte dra den lite snabbt för alla mina läsare som fortfarande inte har förstått att det är ett måste att följa mig på twitter! Har du inget konto skapa ett och följ mig nu!

Hur som helst, dagen ute på stan var riktigt soft. Otroligt skönt väder + fina tjejer.. Kan inte bli bättre.
Jag fick kontakt med så många tjejer att jag tappade räkningen haha, kunde fan inte göra något.. Var ju med morsan.
Fick värsta ångesten över att jag inte kunde göra någonting men jag ska inte klaga för det var chill att vara med Mamma.
Det var ett tag sen vi var i stan tillsammans, man brukar ju oftast åka in med sina kompisar liksom.
Dagens grej var nog tjejen som gick förbi mig vid en butik och sa hej fastän vi inte känner varandra.
Jag blev helt chockad och sa tjena hahaha, ni skulle sett mig asså.. Riktig stress.

Efter att jag gjort min första shoppingrunda drog vi till kungshallen för att käka.
Dom la så mycket på min tallrik att jag knappast orkade äta upp allting, och det är inte vanligt haha.
Jag brukar alltid äta upp maten, speciellt när jag äter ute men den här gången var det bara för mycket.
Efter käket var det dags för den andra omgången a.k.a den andra shoppingrundan.
Jag köpte rätt så mycket, just throw it in the bag.. Typ den stilen körde jag idag haha, helt flippad.
Men supernöjd är jag med mina köp och ser fram emot att shoppa ännu mer den här sommaren!

Jag stötte på massor av folk som jag känner, vissa hade man inte sett på ett fett bra tag faktiskt.
Men det roligaste av allt var nog när mina läsare eller folk som följer mig på fan sidan kom upp till mig.
Det är verkligen lika kul varje gång, modigt av er att komma fram också.. Vissa ser jag kollar fett men inte vågar ta det dära steget och komma fram haha. Andra kollar på mig bara för att kolla och ibland undrar jag varför? Speciellt tjejer, idag var det många tjejer som langade mig blicken.. Vad kan det bero på egentligen? Skulle vara kul att få veta, känner dom igen mig kanske? Äh jag vet inte ni får svara på det istället haha. När jag ändå är inne på tjejer kan jag säga direkt att det var sjukt vackra flickor man såg ute idag.. Ibland vill man ju bara tacka Gud för att man bor i Sverige, finns ju allt möjligt att välja bland om ni förstår vad jag menar ha. Den här sommaren kommer vara min galnaste, tro mig eller inte haha. Före jag avslutar inlägget vill jag bara tacka alla mina söta och sköna läsare som diggar mig och min blogg, tunga är ni.

Kommentarer
» Anonym

vad heter din syrras blogg? om hon har alltså :)

2011-06-03 // 20:37:45
» Sofijah

Din förra frisyr va mycke snyggare...



Fast nice att du hade de kul :P

2011-06-03 // 20:48:34
» Anonym

Nice blogg

2011-06-04 // 00:15:42
URL: http://ninakaiadi.blogg.se/
» Maria

Hahah det kan ju bero på din hat inlägg där du kritiserar andra tjejer pga deras stil, utseende osv. Du verkar som en fett skön kille och verkligen målmedveten därför tror jag att du är mer än så..sluta kritisera och se på det fina hos alla. Vissa tar åt sig och du vet själv att du har unga läsare, du inflyter lite på andras liv dvs dina läsare. Tror inte att du vill vara ett dåligt inflytande och vara delaktig till att orsaka en stakars tjej för att ge ett försök på att banta vilket kan leda till anorexi. Mycket kärlek till dig Bryan! Juste, all snack om haters och det... du kan ju ta och erkänna att det var fel av dig, alla gör mistag och utan mistag så kan ingen lära sig. Hoppas du läser det här och inte tar det som en hatkommentar utan en som bryr sig om för att de vet att du är mer än så.. Kärlek till dig!

2011-06-04 // 15:36:18
» Anonym

klart dom "langar blicken" på dig efter all BS du har lagt ut på bloggen

2011-06-06 // 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback