Unofficial music video

Jag undrar om Drake kommer att göra en musikvideo till denna låt, det borde han fan göra!
Som jag skrev på twitter är det här min favoritlåt just nu utan någon tvekan, den är fett bra.. Handligen är tung den med, har ni inte fattat vad låten handlar om är ni tröga haha.

Här har ni en musikvideo som jag precis hittade på vimeo. Jag lägger upp den här på bloggen eftersom den är så himla klockren, om Drake nu skulle göra en musikvideo till låten undrar man ju om den kommer bli bättre än denna? Jag gillar detaljerna som sms:et hon får på sin iPhone av "Drizzy" där det står you can do better.
“F-ck that nigga that you love so bad, I know you still think about the times we had”
"F-ck that nigga that you think you found, and since you picked up I know he’s not around”

Kommentarer
» Naomi

Finns redan en video

2011-06-28 // 23:23:58
» Sahra

http://www.youtube.com/watch?v=nwyjxsOYnys

2011-06-29 // 18:48:54
» Sara

Det är skitmånga som har gjort Marvin's room, men aa Drakes e den bästa fast det finns en annan musikvideo på youtube där det verkligen är Drake med och inte nån random

2011-07-03 // 23:24:32
URL: http://zarasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback