UPDATE!

Haha smile for the camera!
Jag kastar in ett snabbt inlägg nu bara för att uppdatera er lite grann.
Första inlägget för idag kommer nu eftersom jag har varit upptagen, fixade lite grejer tidigt på dagen och hade senare under dagen träning. Kom hem precis men hinner inte stanna hemma länge eftersom jag ska röra mig utåt, ska packa väskan och sen bli hämtad av min kompis. Vi ska dra och motionssimma, snacka om att det är skönt efter ett hårt fotbollspass. Efter vi har simmat ska vi basta, ni vet snacka skit och bara ta det lugnt. Senare på kvällen ska vi åka med bilen för att träffa några, återigen bara softa och ta det lugnt.. Kanske man sover över där också, får se...
Det är sommarlov vad fan!! Flipp chill!!!!! Om ni vill chilla me mej nån dag hör av er hahah, Herrå..

Kommentarer
» Anonym

hahaha bro det har vart sommarlov för dig sedan du tog studenten...... you have chilled since then

2011-06-15 // 20:10:51
» Angela Simmons

Hello Bryan ! I'm Angela Simmons, me and my sister are looking for differnt blogers from 7 countrys. We want the blogers to be in the Rolling Stone with Pastry shoes on. Sweden is one of them and a swedish friend said that your blog was good ! Now we want you to call us and see if u want to be one of them ?



The number: 99-45736829

2011-06-16 // 00:09:35
» Anastasia

hahaha jag vill chilla med dig, sommarlov har du haft länge som personen ovanför säger haha :)

2011-06-16 // 07:49:55
» Jasmine Cookie Brown

Vem vill inte chilla med dig? ;)

2011-06-17 // 00:33:20
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback