Vädret fuckar modet!

Jag vaknade precis och sov ut mig rejält men vet ni vad? Jag är fortfarande trött.
Jag är fett seg och som jag känner just nu vill jag bara vara hemma hela dagen.
Inte röra mig ut från huset utan stanna hemma och softa med en bra film!

Det är ju midsommar idag men vädret är ju som vanligt tänkte jag skriva, kefft!
Vart är sommaren skrev jag på facebook, andra sidan jordklotet svarade en tjej.
Man kan inget annat an skratta hahah, den kommentaren är ju så klockren!
Men fan vad jag saknar solen och värmen, jag minns för några veckor sen...
Det var sol hela dan varje dag, man var ute hela dan och mådde bra.
Jag fick typ ångest av att sitta inne men nu är det verkligen tvärtom.
Sitter hellre hemma och twittrar än att gå ut vad fan..

Så för att komma till punkt har jag ingen aning om vad jag ska göra idag.
Som sagt, det är midsommar men vädret fuckar modet. I alla fall mitt.
Vad ska ni göra, dansa i ring eller? Ska ni fira så glöm inte smågrodorna hehe.

Kommentarer
» aaaaah

vissst ! smuts väder

2011-06-24 // 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback