Vila i frid Michael Jackson

Nu har det gått exakt två år sen vi förlorade Kungen av Pop, Michael Jackson.
Som jag skrev på facebook så har det gått två år men hans musik lever vidare, för alltid.
Mina läsare som har varit med mig från början vet om hur mycket jag gillar Michael.
Han var en bra, kärleksfull människa som förmedla positiva saker med sin musik.
Michael Jackson var älskad av alla, jag blir fan deppig när jag skriver det här inlägget.
Får en äcklig känsla som alltid när jag tänker på att han inte finns längre...
Men i början var det värst, det tog sån lång tid för mig att verkligen förstå det.
Jag minns även att jag skrev en låt till honom som jag spelade in 2 dagar efter.
MJ tog världen med storm och som jag sa var han älskad av allihopa.
Jag menar, kolla bara på hans videos när han uppträder live. Folk svimmar ju.
Önskar verkligen jag kunde uppleva en konsert, han fyllde upp amerikanska fotbolls arenor!
If You Wanna Make The World A Better Place.
Take A Look At Yourself, And Then Make A Change.

Kommentarer
» Anonym

Ey ey eyy , stop fucking deleting my comments ur fag!

common tål du inte det eller?

Tål du inte the fact att mj inte var nån fucking stupid judgemental fucker som dig? och att du verkligen är den sista som ska hylla han? jag är säker på att han inte skulle gillat att se sig själv i en person som dömer människors blogg

2011-06-26 // 00:21:16
» Jasmine Cookie Brown

Åh Michael.... obeskrivlig man.

2011-06-26 // 20:36:18
URL: http://www.jasminebrown.se
» sassa

Mj forever <3

2011-06-28 // 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback