F.A.M.E.

Nästa vecka släpps Chris Brown's nya album F.A.M.E.
Jag tror faktiskt jag ska köpa albumet istället för att ladda ner det.
Han är ju så grym och jag har en känsla av att F.A.M.E. kommer bli en klassiker!

Folk inom musiken säger att albumet kommer bestämma om Chris Brown lyckas med en comeback eller inte. Jag kan inte hålla med, engligt mig är han redan tillbaka starkare och bättre än någonsin. Jag menar han släppte tre heta mixtapes förra året och fick en sjukt bra start på 2011 med låten Yeah x3. Men till dom som fortfarande inte tycker att Chris Brown har lyckats med en comeback vänta bara tills albumet släpps. Den kommer att sälja skitbra och hamna på första plats på topplistan som bäst sålda album, tro mig!

Vissa påstår att F.A.M.E. är en förkortning för Forgiving All My Fans.
Chris Brown säger att F.A.M.E. står för Fans Are My Everything.

Anyways, albumet släpps den 22a Mars!

Kommentarer
» Emma

De släpps redan imorgon i vissa skiv butiker. exmpelvis Rocks :) Får min Deluxe Version imorgon :D 150 kr kostar det och det kommer vara värt det.

2011-03-17 // 22:48:36
URL: http://emmazandihn.blogg.se/
» kristina the CHRIS BROWN FREAK !! :D

TeamBreezy uppskattar verkligen det här! KÖP DET! :D att ladda ner den hjälper inte chris, och han förtjänar verkligen det här! THIS YEAR IS BREEZYS YEAR! BTW F.A.M.E släpps den 18 mars här :D IMORN!! själv ska jag köpa flera stycken! ALLA SOM LÄSER DET HÄR BORDE KÖPA MINST 1 ALBUM!! ALBUMET ÄR GRYYYMT!! För många var Chris Brown's comeback the MJ tribute on the BET awards! Men de finns fortfarande EFREBLIVNA människor som inte vet vad en ANDRA CHANS ÄR! KÖP FAME OCH NI KOMMER INTE ÅNGRA ER! CHRIS BROWN HAVE BEEN KEEPIN A SMILE ON HIS FACE FOR HIS FANS EVEN THO HE WAS BROKEN INSIDE! SO PPL NEED TO GROW UP AND FORGIVE! fuck those who won't forgive him. Like he did anything to them in order to apologize. But he's a mature and a grown man, so he's still apologizing !!! accept that and MOVE ON!!! And for his real fans CHRIS NEVER LEEEFT, HE HAS ALWAYS BEEN HERE!

2011-03-17 // 23:03:33
» kristina the CHRIS BROWN FREAK !! :D

förresten , Först stod det för Forgiving All My Enemies.... Sen sa han: I changed it to something more closer to heart and thats Fans Are My Everyting... Men om du märker så står det Forgiving All My Enemies på bilden .. Guess it stands for both ;)

2011-03-17 // 23:44:44
» Just sayin

Han sa själv att det står Forgiving all my enemies men också Fans are my everything.

2011-03-18 // 18:10:02
» Anonym

Ok? Varför tar du inte mot alla kommentarer, shit, vad är ditt problem? Ska man bli arg lr?

2011-03-18 // 21:17:16
» Anonym

Den här Kristina, jag misstänker att hon är SJUK asso. Hon har skrivit 10rader om hans album och INGET MER. Frågan återstår, mår hon bra eller inte, :s jätteläskigt att det finns såhär sjuka fans. vrf tar du inte emot alla kommentarer? jättetaskigt

2011-03-18 // 21:24:14
» Anonym

teambreezy all day and tomorrow!!!

jag såg han live på ustream o han spelade några låtar and i fell in love

deam va jag längtar!

men vet du var man kan köpa skivan här i stockholm?....xx

2011-03-20 // 23:16:54
URL: http://honeydripper.devote.se
» emelie

vart kan man köpa skivan!? någonstans i stockholm? måste ha den :D

2011-03-22 // 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback