23/3/2011

Här har ni det första ordentliga inlägget för dagen!
Jag vet att det kom sent men vad är det man brukar säga? Bättre sent än aldrig.

Jag har inte gjort så mycket annat än att spela match idag vilket gick väldigt bra.
Lite sur var jag eftersom jag inte startade, jag fick hoppa in direkt i den andra halvleken.
Men min frustration tog jag ut på planen när jag blev inbytt, två mål svarade jag för.
Vi vann matchen med 4-1 och Martin Mutumba som lirade med oss idag gjorde ett.
Det är så vi gör det, Uganda representing haha. Näe men nog om fotbollen nu...
Vill ni läsa mera om matchen kan ni göra det på svenska fans, klicka här.

Vi kan snacka om min iPhone, jag måste ta och uppdatera den med nya låtar.
Och när jag säger nya så menar jag inte "nya" som precis har släppts, utan jag menar bara allmänt andra låtar eftersom dom som jag har inne nu har jag typ tröttnat på.
Jag vet exakt vilka låtar det är jag ska lägga in men det får nog bli av imorgon.
Det är rätt så sent nu så jag orkar inte vara uppe och hålla på hela natten ya know.

Som jag har sagt så många gånger förr så är det synd att jag inte kan dela med mig all musik jag har med er. Det är nästan omöjligt, och det spelar ingen roll om jag delar med mig mina spotifylistor eftersom jag på spotify inte kan nå min absoluta topp! Alla låtar finns ju inte där, men det är ni redan medvetna om och just därför borde ni förstå vad jag menar. Det ända sättet är typ att jag lägger upp låtar här på bloggen då och då. Eller så kan du komma förbi mig med din iPod, Bryan's iTunes bibliotek är inget att leka med!

Kommentarer
» Anonym

Min musiksmak knäcker din haha. Jag har fan bäst musiksmak i hela Sverige, ärligt talat asso

2011-03-25 // 18:49:04
» M.B

Såg båda målen, grattis brush !



Dom var feetaa !

2011-03-27 // 18:24:44
» M.B

Såg båda målen, grattis brush !



Dom var feetaa !

2011-03-27 // 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback