Bantomba Moloko Goes LIVE!

Många läsare har varit på mig dom senaste veckorna och bett mig ladda upp klippen på Bantomba. Mina nya läsarna har säkert ingen aning om vem han är och jag kan säga direkt att han inte ens existerar. Bantomba Moloko som har egentligen heter är bara en karaktär som min kusse spelar haha. Bantomba är en typsik afrikan men en typsik afrikansk dialekt. Han gillar att köpa saker och kollar ofta efter annonser på blocket, när han hittat något han vill köpa så ringer han upp säljaren. Det har alltid varit så att han ringt "riktiga svenskar". Ljudklippen har dom flesta av mina läsare redan hört. Men jag ska ta och ladda upp dom på youtube senare i veckan eftersom alla gillar dom och typ dööör av garv. Här har ni i alla fall en video på Bantomba, en video ni aldrig sett förut och jag har fyra delar till som jag kan bjuda er på. Det är nämligen inga telefon samtal utan LIVE videos då han är ute på stan och vill köpa skor. OBS; Videon är från 2009!

Kommentarer
» S

hahahhaahaha irktigt skön lägg upp de andra också :D

2011-03-28 // 00:28:51
» Breeze

HAHAAHAHAHA BÄÄÄSTA!!!!

2011-03-28 // 16:42:00
» JA

Hahahah, lägg upp när han ska köpa bil osv!!!!

2011-04-07 // 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback