Basketball Wives

Som ni alla vet är Basketball Wives min favoritserie sen några månader tillbaka. Jag har följt hela säsong 2 och inte missat ett ända avsnitt, samma sak gäller säsong 1. Idag kollade jag klart på det sista avsnittet från säsong 2 tillsammans med mina systrar och det var helt klart bland de dramatiska avsnitten någonsin. Helt galet var det!

Det är synd att Basketball Wives inte visas här i Sverige. Jag laddar dock ner alla avsnitt så jag hänger med folket i USA. Minns ni när jag skrev ett inlägg om att jag twittrade med Evelyn Lozada? Fan jag är fortfarande fett glad över det haha, det var liksom inte bara en gång utan det var 4 eller 5 gånger vi gjorde @s till varandra. Det var några månader tillbaka och då hade hon runt 60.000 följare på twitter, nu har hon 138.000 som följer henne så chansen att hon svarar när man skriver till henne nu är inte lika stor. Men hon har skrivit till mig och jag till henne så jag är glad haha!

Anyways, jag hittade en video från det senaste avsnittet på youtube.
Den har nästan en halv miljon visningar på bara 3 dagar, gissa varför?
Jo för att it's going dooown! Catfight! För er som inte följer serien så kan det vara lite svårt att förstå vem Tami & Evelyn är men varför de bråkar kommer ni att få veta om ni klickar på play. Man måste inte ha följt serien för att förstå den här situationen.

Evelyn hade tydligen haft sex med Tami's man under tiden de varit gifta.
Det som gjorde Tami mest arg är att Evelyn inte sagt något under all den tid de varit tillsammans utan hon berättar det nu. Ni får gärna kommentera och tycka till om ni vill.
Inte bara jag men alla som följer BW väntar tills Söndag då det är reunion.
Vilket innebär att alla träffas en sista gång face to face för att få ett slut på säsong 2.
Räkna med DRAMA! I säsongens reunion började ju Suzie bråka med Sandra...

Kommentarer
» Josefine <3

Vart är det du laddar ner o kollar?? jag blir oxå sugen på att se vad som händer i den världen :D

2011-03-09 // 20:28:41
» Anonym

men aaahh hon ser ut som 40 men är som en fjortis i huvudet. Hehe syyyynd....

2011-03-10 // 07:15:29
» Anonym

vart laddar du ner själva serien ?

2011-03-10 // 09:17:52
» betiel

OMG! detta är typ ödet, jag kollade också på sista avsnittet nyss men fyfaaan vad mycket drama :D

2011-03-10 // 19:17:05
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Beatrice

Hahaha jag måste säga att BasketBall Wives är sjukt underhållande. om ni inte tittar på det så måste ni börja

2011-03-10 // 23:06:04
URL: http://Musicroom.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback