Bedtime.

Idag har jag bjudit er på galet många inlägg och det kan ni inte säga nej till.
Det börjar bli sent, klockan är mycket och som ni ser på bilden ligger jag i sängen.
Jag ska försöka sova snart eftersom jag inte vill somna alldeles för sent på natten.
Igår var jag uppe till sex på morgonen ska ni veta, och fråga mig inte varför haha.

Annars så måste jag säga att jag är nöjd med min nya, enkla och stilrena design.
Den funkar perfekt utan några som helst problem vilket är bra för mig och er läsare.
Många hade hört av sig till mig på facebook och klagat på designen jag hade tidigare.
Den gjorde bloggen seg och hackade upp datorer, även min om jag ska vara ärlig.
Men nu så! Redan idag spanade jag in med jag vet inte hur många inlägg...

Imorgon tänkte jag bjuda er på en låt som jag har lyssnat på repeat hela dagen.
Den är bara för skön och jag kan ärligt talat inte få nog av den, that's it!
Jag ska inte säga så mycket mer utan ni får veta vilken låt det är imorgon.

Men nu ska jag försöka sova, glöm inte spana in här imorgon. GODNATT OCH SOV GOTT!
All these years I have been wanting you in my life, and now I finally have you.
I'm a do everything in my strength to keep you near, I care about you.
I just wanna make you smile.

Kommentarer
» ...m

du la upp flera grejer idag !

2011-03-20 // 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback