Behövdes för självförtroendet.

En bild från Januari när jag var i England och deltog i Nike tävlingen "The Chance".

Idag har jag spelat match och jag kom hem för ett tag sen så jag ska käka middag nu.
Fick skjuts hem av min kompis som var och kollade på matchen som vi också vann.
Vi låg under med 1-2 i den andra halvleken men jag gjorde två mål så vi vann 3-2.

Dom här två målen behövde jag verkligen, nu hoppas jag på att det släpper för mig.
Nu måste jag fortsätta hitta målet och fortsätta näta eftersom serien drar igång snart.
När serien börjar nästa månad vill jag vara i toppform men för att vara i toppform krävs det att självförtroendet ligger på topp också. Och för att få upp självförtroendet som forward måste man göra mål. Det är ni alla som spelar fotboll redan medvetna om.

Före jag avslutar det här inlägget vill jag passa på att tacka er alla som stöder mig!
facebook.com/BryanMassaFootball

Kommentarer
» Johanna

måste bara säga att du är grymt snygg ;-)

Vilken stad bor du i? =)

2011-03-21 // 17:50:24
URL: http://barbiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback