Chris Brown Flippade Ur!

Igår, den 22 Mars släppte Chris Brown sin nya och efterlängtade album F.A.M.E.
Som ni alla vet köpte jag mitt ex redan i Fredags, alltså den 18 mars. Men anyways...

Igår när Chris Brown blev intervjuad på Good Morning America så flippade han ur.
Men jag kan förstå honom eftersom han var där för att prata om sin album inget annat.
Men gissa vad (Robin Roberts) hon som intervjuar honom ställer för frågor hela tiden?
- Hur har du hanterat hela situationen med Rihanna? Hur har du gått vidare??
Jag såg intervjun och man ser hur Chris Brown blir sur över frågan men försöker hålla sig.

Han svarar typ med att säga att han har gått vidare i livet och inte vill prata om det.
Trots det fortsätter hon ställa honom frågor om Rihanna och då säger han tydligt.
Jag är här för att prata om mitt albuuuuum! Ingenting annat.
Vill du se intervjun med Good Morning America kan du göra det genom att klicka här.

Jag menar, den här kvinnan gjorde till och med mig förbannad. Är hon helt seriös med att ställa honom frågor om Rihanna när han är där för att promota sitt nya album.
Det slutade med att Chris Brown efter intervjun gick raka vägen ut från byggnaden.
På vägen ut tog han av sig sin t-shirt och skrek av frustration. Det värsta var i alla fall när han kastade en stol och tog sönder ett fönster. Men han var så klart bara lack!

Här har vi en kille som gjorde ett stort fel men som har tagit på sig skulden.
Bett om ursäkt och förlåtelse till allt och alla. Han har nu gått vidare och sagt flera gånger att han inte vill prata om incidenten som hände för två år sen. Wtf är det vissa inte förstår? Han gör musik som dom flesta av oss gillar att lyssna på så hata inte och sluta ta upp det negativa. Team Breezy all the way!! Köp albumet, F.A.M.E.

Kommentarer
» Anonym

Han flippade inte alls, såg videon fattar inte, stolen, tröjan? överdriv lite mer!

2011-03-24 // 13:20:59
» sabrina

kan du inte läsa svenska eller ? det hände efter intervjun !

2011-03-24 // 13:24:45
» wes

Team Breezy!!!!! Håller med dig, jag blev också väldigt irriterad på hon som intervjuade. Onödiga frågor!

2011-03-24 // 15:50:10
URL: http://trappedinmymind.blogg.se/
» Anonym

Jo gumman jag kan läsa svenska, ursäkta mig att jag inte fatta att det hände efter intervjun elr varför ber jag om ursäkt åt dig Sabrina? Skiter fullständigt i vad du skriver elr tycker din skit!

2011-03-24 // 18:00:16
» BS

Håller med.Visst han är känd, och ska stå ut med tuffa frågor. Men palla förfölja honom när han är där för att göra annat..

2011-03-24 // 23:50:43
» TEAMBREEZY

fan håller med! han reagerade fan på ett bra sätt! jag skulle ha dööödat henne JAG SVÄR! på guud! asså jag va feeet lack när jag såg intervjun, vem fan är hon?! han sa själv att de lurade honom. De hade sagt att han skulle komma för att snacka om albumet men istälett snackade de om händelsen SOM HÄNDE FÖR 2 ÅR SEDAN! han sa att han kände sig lurad, men bad ändå om förlåtelse.. KOLLA HÄR ---> www.youtube.com/watch?v=gWZQrXrRgy4

2011-03-25 // 18:22:59
» Anonym

Jag fick ocksåå damp när jag såg interljuven. Han har slitit skiten ur sig, BOKSTAVLIGEN TALAT!!! med den här albumet, han har planerat att göra en comeback och allt, kolla t.ex. hur många musikvideor han har gjort nu under så kort tid. Fan visa lite respekt ..hon Robin asso...och alla andra haterz. Stör mig på folk som tar upp ''the past'' hela tiden. Move on from it. Gosh.

2011-03-25 // 18:58:36
» Anonym

asso ''sabrina''... brinn!! slut va så negativ, ''kan du inte svenska eller'', vem bad dig att rätta texten, for god seicks.. ba läs utan att klaga? haha vissa läsare har ju problem märker jag

2011-03-25 // 21:24:55
» Claudia

http://scenbloggen.com/claudiaandreea/2011/05/08/chris-brown-better-with-the-lights-off/



Checka in hans nya låt...riktigt gryyym låt :D

2011-05-08 // 18:22:06
URL: http://scenbloggen.com/claudiaandreea/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback