Chris Brown på Dancing With The Stars!

Låt mig säga det direkt så ni får det klart. Nej han tänker inte delta i programmet och börja dansa.
Men det han tänker göra ikväll under tiden vi sover är att uppträda på Dancing With The Stars.
Om det nu blir av, allting var planerat sen några veckor tillbaka men efter hans utbrott förra veckan så blev det osäkert.

Jag har inte hunnit läsa något idag eftersom jag har varit upptagen men det senaste jag läste var att det fortfarande var oklart ifall Chris Brown ska uppträda på Måndag kväll i Dancing With The Stars.
Jag hoppas dock att det blir av. Det är guldvärt för honom eftersom DWTS har en otroligt hög tittarsiffra i USA vilket är bra om han ska promota F.A.M.E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback