Dags för favoritprogrammet!

Nice! Då ligger man i sängen efter att precis har kört en liten workout i rummet.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på sköna rnb låtar som alltid, det är inget nytt direkt.
Jag väntar faktiskt på att ett utav mina favoritprogram ska börja, gissa vilken.

Parkeringskriget!! Den är för skön och rolig att se på. Varje kväll före jag ska sova kollar jag på den ska ni veta. Och för er som aldrig har hört talats om programmet kan jag säga snabbt att det handlar om parkeringsvakter som går runt på gatorna i USA och ger böter.

Det är fett kul att kolla på jag lovar, missa den inte ikväll klockan 23:40 på TV4.
Shit, om 5 minuter börjar det.. Byebye, jag spanar in med en godnatt låt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback