Fett Nice Jue

Igår satt jag uppe på natten och hade live video chatt med er.
Just därför vaknade jag så sent idag haha. Mitt alarm ringde klockan 12:00 men tror ni jag brydde mig? Nej, inte direkt. Jag stängde att den efter första signalen eftersom jag var så fuckin trött. Så istället för att vakna som jag planerat gick jag upp halv två.

Men att vakna halv två är ju inte så farligt? Jag har ju inte sovit bort hela dagen.
Idag kanske jag rullar ut en snabbis, det är inte spik än men jag får se hur det blir.
Det mesta beror på om jag orkar, som jag känner nu är jag nog lite för trött och seg.
Hade jag vaknat vid 12 som jag planerat hade det faktiskt varit perfekt!
Men som sagt, jag får se hur jag gör.. Om inte det blir av idag får det bli another day..
Jag måste göra en grej, en väldigt viktig grej som jag inte vill ta upp på bloggen just nu.
Men oroa er inte, ni kanske får reda på det senare!

Men tillbaka till live chatten jag hade inatt. Vad tycker ni.. Var det nice eller?
Själv tycker jag det var fett kul, man kommer i kontakt med er läsare på ett helt annat sätt. Och en grej som är bra är att jag kan svara på vissa frågor direkt, det blir som en live frågestund ju. Men låt mig få veta vad ni tycker, jag kanske kan ha det oftare..

Kommentarer
» Anonym

Jääh det var tjockt nice! en live chatt ikv skulle inte sitta fel!

2011-03-05 // 15:04:14
» ,

tare bara inte mitt på natten så :)

2011-03-05 // 15:15:14
» Anonym

aaa ha det oftare! :D

2011-03-05 // 15:27:52
» Anonym

Aa det va chill :) ha det idag oxå!

2011-03-05 // 18:01:18
» hola

det kan ju vara bra om du skriver det på bloggen att du ska ha en live chatt, kan va smart hah

2011-03-05 // 18:02:32
» Anonym

aa ha en till livechatt bryan! idag gärnaaaa !! ♥

2011-03-05 // 18:05:57
» Anonym

Bryan ja ber dej svara, hur får du din hy så slät o fin på vintern jag blir liksom gul och prickig! (är oxå mulatt btw) Skulle va skit tacksam för svar.

2011-03-05 // 20:56:33
» Alex

Aa det var as najjz

2011-03-06 // 07:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback