Goddag!

Här bjuder jag er på en skön låt som ni kan börja dagen med så klicka på play!
Jag vaknade för ett bra tag sen! Jag har ätit frukost och ska snart äta lunch..
Det är Fredag och jag har träning som vanligt, den sista träningen för veckan!
Så jag ska som sagt käka lunch snart och sen röra mig till träningen.

När vi ändå är inne på träning kan jag säga att jag snart kommer få dom nya Superfly.
För er som inte har någon koll så är det en Nike fotbollssko, får dom i början av April!
Det suger dock att laget är sponsrat av Adidas och jag inte får lira i mina Nike skor.
Jag får träna i Nike men inte spela match i Nike.. Snacka om nonsense eller hur!?

Hur som helst, nog om det. Vad ska ni hitta på ikväll då? Har ni planerat något särskilt?
Själv tar jag kvällen som den kommer helt enkelt, ingen stress som jag brukar säga..

Kommentarer
» Sabrina

Jag ska till min syssling i Kungsängen och vara där under helgen. Bra låt btw !

2011-03-18 // 13:43:18
» Anonym

har du sett look at me now? http://www.youtube.com/watch?v=8gyLR4NfMiI

2011-03-18 // 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback