Imma Do it Big!

I det tidigare inlägget fick ni se en video på Brandon T Jackson då han pratar om sin roll och hur han fick rollen i filmen Big Mommas Like Father Like Son. Om ni kollade klart på hela intervjun hörde ni säkert när han fick frågan om han hade några planer på att börja göra musik. Och då svarade han NO! Det är inte min grej, jag är en komiker. Vissa av er kanske undrade varför dom ställde honom den frågan? Det är för att han gjorde en låt till filmen tillsammans med T-Pain. Men det var inget seriöst utan dom gjorde den bara för skojs skull och släppte sedan ut en musikvideo, som nu har blivit känd på youtube!

Brandon var så tung i intervjun. Han var glad över att han fick lära sig rappa och ironiskt sa han; Jag kan skriva på ett kontrakt med Cash Money, göra ett album och floppa haha.

Men jag måste säga att låten är tung. Jag kan verkligen relatera mig till den!
Some started to hate but that's always the case.
They say I think big cause I reach for the stars.

Kommentarer
» kim

vem gör din design?

2011-03-19 // 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback