Imorgon gäller det.

Imorgon är det verkligen all in som gäller för mig ingenting annat.
Jag ska göra två saker som skiljer sig enormt mycket faktiskt.
Men jag har inget att förlora så det här ska bli kul, ser verkligen fram emot det.

Enkelt att säga det nu när jag är hemma men vänta bara tills det är dags haha!
Jag kommer säkert att kissa på mig. Näe.. Ska inte överdriva nu, så farligt är det inte.

Men jag hoppas som fan att båda grejerna går in, det skulle vara fett nice.
Om jag bara fick välja en grej så vet jag exakt vilken jag skulle välja.

Ska vakna tidigt imorgon, dock inte lika tidigt som igår då jag vaknade 07:00.
Ikväll sätter jag alarmet på 11:00 och det gäller för mig att få en bra sömn.
Jag måste vara på hugget imorgon på alla sätt och vis. Inga ursäkter ska jag ha senare.

Jag har säkert gjort er galet nyfikna nu men som jag skrev för några dagar sen kommer jag inte berätta något ännu. Ibland måste man få vara hemlighetsfull också, så mycket som jag har delat med er om mitt privatliv. Den här gången vill jag hålla det för mig själv. Går det bra imorgon så kommer ni få reda på det lite senare här på bloggen, kanske inte direkt dagen efter men med tiden. Ni får hålla tummarna för mig imorgon,
fastän det känns som om det kommer gå bra måste turen också vara på min sida!

Kommentarer
» BS

Haha, lycka till! :D

2011-03-04 // 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback