10/2/2011

Tog bilden i mitt rum för ett tag sen när jag var uttråkad.
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på American Idol, det är ju fett underhållande.
Men åh, nu tog det slut.. Klockan är 9, finns det något bra som visas på tv ikväll eller?

Hur som helst, jag har inte hunnit blogga någonting idag vilket ni säkert har märkt.
Det är för att jag har sovit och tränat. När jag vaknade tidigare idag åt jag mat som min syrra hade lagat, efter maten la jag mig i sängen för att softa lite grann och då somnade jag om igen. Det var nästan så att jag försov mig till träningen vad fan.

Jag är fett trött nu för tiden, fattar inte varför men jag tror att jag lägger mig försent.
Så ikväll ska jag försöka sova tidigt. Eller försöka? Jag ska fan göra det, som jag skrev på min twitter så är jag trött på att vara trött och känna mig seg under dagarna.

Juste, imorgon är det ju Fredag...
Både jag, min syrra och min Mamma tycker att veckan har flygit, håller ni inte med oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback