Måste upp.

Jag vaknade precis men måste försöka ta mig upp från sängen nu, klockan är fan ett.
Grejen är bara den att hela min kropp värker! Asså aj haha, ärligt talat jag pallar inte..
Kan inte någon söt läsare komma och ge mig lite massage ha.

Det är Torsdag idag va? Den här veckan har ju gått fett segt.. Håller ni inte med mig?
Åhh jag är så trött i kroppen och skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen jag lovar.
Bara softa och lyssna på chill musik utan någon stress, idag är jag verkligen TRÖTT.
Men nu ska jag kriga med att försöka ta mig upp, sen ska jag trycka i mig lite käk.
Jag spanar nog in med ett till inlägg snart så checka in här igen, Deuces.

Kommentarer
» KOMIGEN

VISA KLIPP FRÅN MATCHEN DÅ VAFAN !!!!

2011-03-24 // 15:18:45
» Anonym

Asså HAHAHAHAHA du är bara för rolig

2011-03-29 // 22:24:01
» Anonym

hur kan du vara ett sånt stort fan till chris brown ? Han har en av dom pissigaste personligeheterna kändisvärlden skådat och folk hyllar dessa människor . . ..

2011-03-29 // 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback