Nattinlägg #1

Det är rätt sent men jag lovade ju er att jag skulle bjuda på två nattinlägg.
Så här har ni det första!
Jag måste säga att det är fett nice att ha direktsända videochatt med er.
Ni är galet schyssta och ställer mig massor med frågor vilket gör det kul för mig.

Snart ska jag försöka sova eftersom jag ska upp vid klockan 11:00 imorgon bitti.
Jag ska åka in till stan med min kompis, vi ska käka och bara ta det lugnt..
En enkel Söndag sådära lite lätt ha! Jag ska även leta efter en skjorta jag vill köpa!

Det är en till grej jag ska göra imorgon men det vill jag inte gå in på just nu.
Jag har hållt det hemligt i några dagar, ingen annan förutom min kompis vet om det.
Jag ser fram emot imorgon och hoppas det blir en perfekt avslutning på veckan!..

Kommentarer
» jelena jelic

2011-03-08 // 22:05:19
URL: http://jelenajelic.devote.se
» jelena jelic

du är sååå fiin!

2011-03-08 // 22:05:56
URL: http://jelenajelic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback