Nattinlägg

Jag kommer att decka vilken sekund som helst känns det som.
Men eftersom jag fortfarande är vaken så kan jag väl passa på kasta in ett inlägg.
Ett nattinlägg, som jag brukar kalla det för när jag bloggar på natten.

Ser som sagt fram emot imorgon, jag ber till Gud och hoppas på att allting ska gå bra.
Men jag kanske inte borde tänka på det för mycket, har man för höga förväntningar och det inte blir som man velat blir man ju inte glad direkt. Ni fattar vad jag menar eller hur?

Nu börjar jag faktiskt bli trött, jag känner det i mina ögon.. De vill blunda.
Men jag tänker inte lämna er bara sådär utan jag vill bjuda er på en låt.
En riktigt skön låt + musikvideo från 2002 som väcker massor med minnen..
När jag var runt 11 års åldern och gick på skolan i Sollentuna var de här grabbarna min favorit grupp utan tvekan. Jag ville se ut, klä mig, till och med kunna dansa som de.

Jag snackar om B2K, ni alla vet vilka det är men kanske inte eftersom de splittrades och gick skilda vägar 2005 om jag minns rätt. De var som populärast runt år 2001 till 2003, då var inte några av er läsare så gamla direkt. Lite synd om ni missat tiderna med B2k.

Det var verkligen sköna tider, jag och min syrra laddade alltid ner deras låtar med nedladdnings programmet Kazza. Vi fick alltid virus men det struntade vi i haha.
Deras musikvideos såg vi antingen på MTV eller på en hemsida som hette någonting med Launch.com. På den tiden fanns ingenting som Youtube, deras låtar brukade jag ha på min playahead profil hela tiden. Allt jag kan säga är att det var tider, riktigt sköna tider.. Jag bara smilar när jag tänker på det men anyways, här har ni Why I Love You med B2K. Det är bara en av många låtar som jag gillar från de, musikvideon är för soft.

Man vill bli kär när man ser musikvideon, ärligt talat den är för gullig ju ha!
Girl you're one of a kind and you blow my mind...

Kommentarer
» Helin

B2K är grymma, men min favoritlåt med dom måste nog vara Gots to be! Helt stört hur bra en låt kan vara :)

2011-03-04 // 02:24:55
» Beatrice

Ahhh Bryan du snackar om en riktigt gammal men bra grupp kommer ihåg dom shiit vad längesen det va man lyssnade på deras musik kommer ihåg jag brukade alltid lyssna på Everything. sjukt bra låt lyssna på den :)

2011-03-04 // 22:25:16
URL: http://musicroom.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback