Nu är det dags för mig att sova

Jag har varit inne på Nike sportswear hemsidan och kikat lite grann.
Fan vad feta kläder det finns, ni borde ta en titt ni också.

Men anyways, det är rätt så sent nu. Klockan är snart två!
Jag har träning imorgon så det är nog en bra idé att försöka sova nu.
Men före jag lägger mig så vill jag säga att jag ser fram emot imorgon.
Jag ska ju förhandsboka Tyrese's bok How to get out of your own way.

Men det är inte bara beställningen som får mig att se fram emot morgon dagen.
Imorgon kväll är det ju dags för det vi alla fotbollsälskare har väntat på i veckor.
Jag syftar så klart på Champions League! Barcelona - Arsenal får man bara inte missa.
Jag lär skriva mer om matchen imorgon när jag har kommit hem från träningen.

Före jag avslutar inlägget vill jag bjuda er på en skön låt och musikvideo..
Med den här tar jag er tillbaka ända till 1998, men skitskön är den ska ni veta.
Helt klart en låt som jag aldrig kommer att tröttna på, det kan jag lova er.
Ni vet själva hur mycket jag älskar rnb och det här är en superskön kärlekslåt.

Texten och handlingen är sjukt bra, det är en väldigt mogen låt måste jag säga.
Sättet som Tyrese sjunger på vill man ju inte ens prata om, han gör det för bra.
Och videon.. Haha videon, det är ren känsla. Har verkligen inget annat att säga.
Han hanterar låten och videon riktigt fint, älskar den här typen av musik som fan!
Lately... have I told you I love you?
Lately... have I told you you still mean the world to me?

Kommentarer
» Anonym

vart laddar du hem basketball wives?hade uppskattat ett svar

2011-03-08 // 10:45:02
» alicee

eyy, kan du inte ha frågestund.. ja har ju en fråga jag vill ha besvarad :)

2011-03-08 // 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback