IM BÄCK!

. :: L o L  S M i L E Y  F a C e :: .

Har ni saknat mig eller? Jag har ju inte varit så aktiv de senaste dagarna...
Jag ber om ursäkt för det men jag hoppas också ni förstår mig.
Mycket hård träning resulterar att jag ibland inte orkar blogga.
Därför ska ni följa mig på twitter om ni inte vill missa något.

På tal om twitter så har Brandon T Jackson börjat följa mig!!
Jag hade ingen aning om det själv utan det var min syrra som märkte det.
Hon spanade in mina senaste följare och såg en med verified account.
Jag kollade min mail och såg att han började följa mig igår natt klockan ett.
Precis som min syrra undrar ni säkert också varför han följer mig?
Den frågan kan jag inte svara på eftersom jag inte vet om det själv.
Jag följde inte honom före han följde mig så det är ju intressant..
Alltså varför han började följa mig och hur han hittade till min profil.

Vissa kanske inte känner igen namnet men tro mig ni vet vem Brandon är.
Han är skådespelare och har varit med i massor av filmer och serier.
Ni läsare känner nog igen honom bäst från Lottery Ticket.

Hur som helst, Twitter får världen att kännas liten ibland!!
Jag drog iväg ett DM (Direct Message) till honom så jag hoppas han svarar.
Men pass på allt twittersnack nu haha. Förutom allt detta har jag gjort annat också.
Jag har haft träning men gymmat istället för att sparka boll eftersom jag har ont i foten.
Inget seriöst utan jag blev tacklad i helgen och trampade snet samtidigt som jag föll.
Jag har fått behandling så det lär bli bra tills på Torsdag.

Kollade på åttondelsfinalen mellan Bayern Munchen och Inter ikväll.
Fan vilken sjukt bra match, den innehöll det mesta om inte allt. Fantastiskt!
I början av matchen pratade jag i telefon med min kompis som är Inter supporter.
Han var fett glad eftersom Inter gjorde mål efter bara fem minuter.
Men sen blev det tråkigare och då ville han inte prata mera så vi la på.
Ni som såg matchen vet om att det var mycket fram och tillbaka resultatmässigt.
När matchen var slut och Inter stod som vinnare fick han tillbaka lusten att snacka.
Han ringde upp mig direkt och sa att det är dags att köpa en Inter matchtröja haha.

Kommentarer
» Jojo

NICE header! :D

2011-03-16 // 09:23:41
URL: http://johannamarika.blogg.se/
» Frida warberg

Men söt du är gosse ! Kan du inte lägga upp en bild på din syrra? om hon vill , har hon någon blogg ?

2011-03-16 // 17:53:14
URL: http://fwarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback