Otroligt skön dag!

Dagen börjar närma sig sitt slut men fan vilken skön dag jag har haft!
Vet inte riktigt var jag ska börja eftersom jag har haft fett kul hela dagen lång.

Men dagen började i alla fall med att jag vaknade rätt så tidigt imorse, klockan 07:00.
Åt en ordentlig frukost, gjorde mig redo och rörde mig in mot stan för att möta upp Alan.
Snubben var helt vilse när han kom till Centralstationen haha, men i alla fall...
Vi möttes upp och som vanligt hade han ett stort leénde på läpparna när han såg mig.
#Nohomo, vi rörde oss mot kontoret för att möta upp våran Boss...

Vi kan väl säga så eller hur Alan? Våran Boss Christian!
Hur som helst, när vi kom fram till kontoret i Söder softade vi en liten stund sen kom våran Taxi som vi skulle åka med till Upplands Bro. Vi var fett med taggade och såg fram emot vad dagen hade att erbjuda. Vi hade en ny kille med oss med namnet Buba,
en riktigt skön Gambian. Välkommen till ligan brolle! 14 år va? Haha.

Det tog sin tid att komma fram till Upplands Bro så under resan pratade vi lite business.
När vi kom fram fick vi våra grejer, alltså skor & kläder som vi skulle ha på oss under inspelningen. Det var ju ett event vi var på, ett event för den nya fotbollsskon CTR360.
Men vi var inte bara där och kollade runt. Nej, nej utan vi spelade in en reklamfilm tillsammans med Sebastian Larsson som ni ser mig kramas med där uppe haha.

Och det var skitnajs, verkligen en fett skön känsla att få kicka boll med ett proffs.
Men inte nog med det, även få göra en reklamfilm tillsammans med honom.
Vi gjorde spelövningar, bland annat spelade vi 2 mot 2 där jag och Bissen var ett lag.

Jag har helt enkelt haft en riktigt nice dag och jag menar att få träffa så trevligt, sköna människor är sjukt nice det också! Alla är på bra mode och det är liksom en bra stämning, jag älskar sånt. Älskar att vara kring glada och possitiva personer.

Och före jag avslutar inlägget så ska ni veta att jag från och med idag är en Nike Ambassadör! Jag, Alan och Buba är alla tre Nike Ambassadörer fast för olika skomodeller. Jag kommer att ha hand om min favorit fotbollssko Nike Mercurial Vapor medans Alan har hand om CTR360 och Buba Tiempo. Alla vi tre är riktigt glada över detta, för mig är det spikat en dröm som har blivit sann eftersom jag alltid.. Alltid, ända sen jag var en liten kid har spelat i Nike och drömmt att en dag bli sponsrad. Jag lovar er mina läsare, ingen dröm är för stor. Lyssna på vad jag säger, ingen dröm är för stor så dröm på.. Dröm på, kämpa, tro och ge aldrig upp så kommer din dag, det kan jag lova!

Se nu till att visa mig erat stöd på facebook genom att joina min fan sida.
Ett stort tack till er som redan följer mig, ni vet själva hur mycket jag uppskattar eran support! Ni visar mig alltid kärlek och jag lovar er.. Det finns inget bättre helt ärligt.
Jag är otrolig glad över att få samarbeta med Nike och ser fram emot vad hela det här året har att erbjuda. Massor med produkter och events, det ska bli skitkul det här! facebook.com/BryanMassaFootball!

Kommentarer
» Anonym

Bryan .. får du använda Nike Mercurial nuu med din klubb?? skriv om det i ditt andra inlägg :))

2011-03-03 // 00:15:00
» Anonym

Härligt att höra keep it upp!

2011-03-03 // 00:16:57
» Anonym

Var du i Skogås idag eller var det bara någon som var läskigt likt dig? Kanske din tvillingbror? :)

2011-03-03 // 00:44:37
» Anonym

Grattis Bryan!

2011-03-03 // 09:24:44
» :)

Hur många år är buba`? :)

2011-03-03 // 20:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback