Premiär för DANCING WITH THE STARS

Imorgon börjar säsong 12 av Dancing with the stars!
Ni minns väl mitt tidigare inlägg då jag skrev att Romeo är med i år?
Tyvärr kommer programmet inte visas i Sverige men jag kommer att följa det.
Antingen genom att ladda ner avsnitten eller gå in på sidan ABC's hemsida.

Romeo och hans danspartner Chelsie Hightower har tränat hårt inför detta.
Klicka på play nu så får ni se en rätt så rolig och skön intervju med dansparet.
Dom ser ut att trivas ihop men det räcker inte, man måste leverera!
Det kan dom säkert också men vad tror ni, kommer RomeTower att vinna tävlingen?

Kommentarer
» Anonym

Nej haha istället visar de Lets dance på tv, det är ungefär som Dancing with the stars. Sverige tar programmer från USA, de kan inte komma på egna haha. Vart kan man kolla på Basketball wives?

2011-03-20 // 21:02:45
» Sara

Jag vill också följa det. Kan du visa i ett inlägg i vilken hemsida man kan kolla osv

2011-03-21 // 00:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback