Sunday.

Det är Söndag och solen skiner, fan vad nice!!
Vågar man säga att våren officiellt är här nu? Gör man det kanske det snöar imorgon.
Haha man vet ju aldrig med Sveriges väder det har vi lärt oss den här veckan.

Idag är det en galen fotbollsmatch på tv, nämligen Chelsea mot Manchester City.
Båda kämpar för en Champions League plats i ligan så det kommer bli en bra match.
Jag kommer inte kunna se matchen så jag får kolla på highlights när jag är hemma igen.
Jag vet ärligt talat inte vem jag tippar som vinnare, båda lagen är väldigt lika faktiskt.

Jag ska fixa lite grejer nu, bye.

Kommentarer
» Betiel

Fixa denna som din profilbild!! ;)

2011-03-20 // 14:05:43
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Sihaam

Hejsan!

Första gången jag besöker din blogg, måste säga att.. jag beundrar din inställning och vilja för att nå saker här i livet, lycka till!



En bra blogg som jag förhoppningsvis kommer att följa.

2011-03-20 // 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback