Trött på Hollywood tjejerna.

Jag hade precis en konversation med Romeo på twitter genom DM (Direct Message).
Ni som läste mitt tidigare inlägg vet om att Dancing with the stars har premiär imorgon.
Han är så tung när han säger att han tänker dedikera sin allra första dans till Kenza haha.
Skämt o sido så klart men det tyder ju på att Romeo inte har glömt bort henne.

Det Romeo skrev senare, alltså att han är trött på Hollywood tjejer fick mig att tänka.
När han för några månader sen sa att han gillar Kenza och vill träffa henne så menade han det från hjärtat. Jag menar killen kan lätt få vem han vill men nej, tydligen så vill han ej ha någon känd Hollywood brud utan det är bara en tjej han vill ha. Hon bor här.
I Sverige.

Kommentarer
» lina

tell ur man I'm unknown to hollywood atm! hahaha :D

2011-03-21 // 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback