Trötter

Haha jag förstår fan om ni börjar bli irriterade på att höra mitt tjat om hur trött jag är.
Men idag är jag verkligen fett trött, hela min kropp är slut.. Jag vill bara ha massage.
Jag funderar faktiskt på att dra på spa i veckan! Får se hur jag gör och om det blir av.

Grejen är den att det är så många andra grejer som jag måste göra den här veckan...
Men jag tar en dag i taget, ingen stress... Jag hatar att ha mycket att tänka på!
Shit nu börjar den andra halvleken mellan Chelsea och United.
Checkar in senare!

Kommentarer
» luna

okee bryan måste ba fråga o hoppas att du inte dissar kommentaren haha, men tänk om du hittar värsta drömtjejen och sen får du reda på att hon inte vill ha sex tills hon gifter sig. skulle du gå me på det eller skulle du ba pass ? haha, gillar din blogg iaf!

2011-03-01 // 23:24:54
URL: http://luunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback